søndag 19. februar 2012

Bekken

På min "vanlige" rute går jeg langs en liten bekk. Nå har den vært frossen, men de siste dagers varme har fått den til å tine litt opp. Kjenner hvordan vårfølelsen kommer krypende, men mye kan skje enda.
Jeg filmet litt denne gangen med kamera, noen morsomme bobler ble liksom ikke det samme på stillbilde. Skal se om jeg ikke kan finne noe å redigere dem i og lage en liten film.
Til da har jeg tatt "screenshot", ikke den beste oppløsningen.
Ser dere hva som speiler seg i boblene? :)

Screenshot fra film:

 


Stillbilde:




Så må jeg bare legge ut enda noen bilder fra en soloppgang, dette er fra tirsdag 14.02
De har kommet på rekke og rad i det siste!



Nestegang har jeg kanskje noen spennende bilder fra vinterferien :)

3 kommentarer:

  1. Hei. Fine bilder du har i bloggen din:) Likte boblebildene dine, og det blir jo mere og mere utover nå ja.
    Fint det siste bildet med fugl i toppen:)
    Takk for titten.

    :)

    SvarSlett
  2. Flott blogg og flotte bilder! Slenger meg på som følger :-)

    SvarSlett