lørdag 28. april 2012

Falsk epost - advarsel

I dag fikk jeg en epost, av det mytiske slaget. Etter et kjapt søkt på google fant jeg fort ut at dette var noe lureri. Det ser ut som det blir sendt ut til personer som har blogg på både blogger, wordpress og andre.
Link til noen som har undersøkt litt mer: SEO-bløff

Mailen:

Hei,

Jeg benytter denne muligheten til å introdusere meg selv, navnet mitt er Liv Hansen,
veldig fint å møte deg. Jeg jobber som en SEO manager for Norwegian SEO.

Jeg gjennomfører en undersøkelse for en av mine partnere og mens jeg gjorde det
la jeg merke til udstuennaturbilder.blogspot.com og jeg har noen interessante forslag til deg
og jeg vil gjerne fortelle deg mer om dem.

Som en SEO ekspert driver jeg kvalitetssider som kan
matche og hjelpe siden din til å få høyere rangering og trafikk.

Hvis du er interessert, vil jeg gjerne sende deg mer informasjon
og alle detaljene som trengs for å gjøre det.

Tusen takk,

Liv Hansen
norwegianseo.com




1 kommentar: