mandag 15. august 2011

Flytting av blogg til blogspot

For å gjøre tiden på PC'en mindre har jeg bestemt meg for å flytte bloggen fra min egen side til Blogspot. Både innlegg, mal, bildeopplasting og kommentarfeltet blir bedre og enklere. Jeg har bare ikke tid til å sette meg inn i koder, enda så mye jeg kunne tenke meg det. Bedre å bruke tiden på og ta bilder :)

I løpet av den kommende uken har jeg som mål å legge ut noen reisebrev fra Island. Familen var der en uke i juli. En fantasktisk opplevelse! Spennende landskap og motiver over alt. Både små og store hadde kamera med seg, så til sammen tok vi over 3300 bilder og filmer, hvorav jeg bidro med 2400 bilder :)
En blir litt mettet etter en slik tur og det har tatt tid å gå gjennom bildene.
Kommer tilbake med mer:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar